torsdag, oktober 17, 2013

Å vågen står still...?


Jag var ju ambitiös i slutet av sommaren här med att ta tag i tjockman och hänga på den trendiga 5:2-dieten kombinerat med löpträning. Sen kom det lite annat i vägen (semester, utbildningar, konferenser och sånt förödande) så det blev ett långt uppehåll i allt.

Sista noteringen före förödelsen (3 sep) angav en vikt på 63,5 kg
En notering mitt i förödelsen (24 sep) sade 64,9 kg
Dagens notering nu när förödelserna är över (17 okt) säger 63,4 kg

Således kastar jag dieten över bord och fortsätter med träningen. Ska skala bort 3 kg till. Tyvärr har jag åkt på en förkylning nu som gör att även träningen ligger nere, men den varar väl inte för evigt. Förkylningen alltså.

Nu blir det inte mer diettjafs i den här bloggen, jag lovar.


Inga kommentarer: